javahermarket

فروشگاه اینترنتی ایران زمین
بهترین ها را از ما بخواهید
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 مهر 1393برچسب:خرید,کوزمودیسک,محافظ,محافظت,خرید اینترنتی,ستون فقرات,محافظت, توسط amin |

کوزموديسک (محافظ ستون فقرات)

قیمت: 85000 تومان

کوزموديسک (محافظ ستون فقرات) کوزموديسک یک راه حل موثر برای همه افراد مبتلا به کمر درد درمان دیسک کمر ، ضد درد ،ضد آرتروز گردن،ضد خستگی عضلانی،آرامبخش کوزموديسک چيست؟ کوزموديسک يک محصول پزشکي آزمايش شده مي باشد که در بهبود و کاهشي کمر درد موثر است. محصول کوزموديسک بدون استفاده از هيچ منبع انرژي مانند باتري يا آهنربا و فقط برحسب شکل ظاهري اش عمل مي کند. - محصول کازموديسک چگونه در انجام کارهاي روزانه به ما کمک مي کند؟ اين محصول بسيار تاثير گزار است. همچنين تنظيم و استفاده از آن بسيار آسان و ساده مي باشد. پس از پوشيدن کوزموديسک شما به مزاياي بهبودي کامل ناشي از استفاده از آن در حين کار ، خريد ، رانندگي ،سفر، استراحت و يا خواب پي خواهيد برد. - آیا می دانید کوزمودیسک کمک میکند تا هرگز به دیسک کمر مبتلا نشوید؟ آیا میدانید کوزمودیسک به شما در تسکین و بهبود درد کمر و ستون فقرات کمک میکند؟

از کمربند کوزموديسک مي توانيد در زندگي روزمره به هنگام کار و استراحت و خواب و حتي در حاليکه ورزش مي کنيد به راحتي استفاده کنيد کمربند کوزموديسک از دو قسمت تشکيل شده شامل بخش طولاني از کمر به ستون فقرات و بخش کوتاه براي قسمت پايين کمر ديگر براي بهبود ديسک کمر نياز به عمل جراحي نداريد کمربند کوزموديسک بسيار راحت و سريع درد کمر شما را بهبود مي بخشد مهره هاي ستون فقرات شما را بطور طبيعي منظم مي کند. - هر بند کوزمودیسک روی یکی از مهره های ستون فقرات را می پوشاند و در حین انجام فعالیت های روزمره از شل شدن مهره ها جلوگیری میکند و این کار باعث از بین رفتن درد کمر شما میشود می توانید بعد از بستن کمربند کوزمودیسک به کمر خود لباس پوشیده و به کارهای روزمره خود در بیرون خانه ادامه دهید دارای قفل هایی برای سفت کردن یا شل کردن کمر متناسب با کمر شما.
کمربند کوزمودیسک برای به ترتیب کردن مهره های کمر شما بسیار مناسب بوده و با یک فشار ملایم و خوب مانند یک ماساژ برای ستون فقرات عمل می کند باعث افزایش گردش خون در ستون فقرات و عضلات اطراف آن شده و اینکار باعث خنثی شدن درد میشود یک روش درمان کلاسیک برای جایگزین با روشهای سنتی می باشد. - ارسال به تمام نقاط کشور با پست پیشتاز و سفارشی - جهت هر گونه سوال ابتدا فرم سفارش را پر کنید تا شماره تماس فروشنده نمایش داده شود و در صورت نیاز تماس حاصل فرمایید و یا منتظر بمانید تا با شما تماس گرفته شود.

برخی از ویژگیها
1) - ساخت كشور اسلووني  2) - تنظیم و استفاده بسیار آسان  3) - محصول پزشکی آزمایش شده  4) - ارسال رایگان به تمام نقاط ایران  5) - منظم کننده مهره های ستون فقرات


خرید کوزموديسک (محافظ ستون فقرات)

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

aamiin

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به فروشگاه ایران زمین مي باشد

سیستم افزایش آمار هوشمند تک باکس